قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برگزاري مراسم قرعه‌كشي جام حذفي فوتبال

 

مراسم قرعه کشي جام حذفي فوتبال امروز (يکشنبه) با حضور نماينده سازمان ليگ و نمايندگان استان‌ها و باشگاه‌ها در هتل آکادمي فوتبال برگزار شد.


 

 تيم‌هاي پرسپوليس، ذوب آهن اصفهان،‌ راه‌آهن شهرري، استقلال، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، نفت آبادان، سايپاي البرز و تراکتورسازي تبريز در يک گروه و تيم‌هاي فجر سپاسي شيراز، شهيد سپاسي شيراز، مس کرمان، صباي قم، مس سرچشمه کرمان، داماش گيلان، نفت تهران، شهرداري تبريز، ملوان بندرانزلي و شاهين بوشهر در گروه دوم قرار گرفتند که بايد با برنده بازي تيم‌هاي دسته يک و دسته دوم ديدار کنند.

 مسابقات جام حذفي از هفدهم شهريور ماه آغاز شده و طبق اعلام سازمان ليگ، فينال اين مسابقات قبل از پايان ليگ برتر برگزار خواهد شد.

 به دليل آنکه اين مسابقات جام آزادسازي خرمشهر نامگذاري شده است نماينده خرمشهر نيز براي اولين بار در اين مسابقات شرکت خواهد کرد

 

 


 

.

قرعه کشی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور(جام آزادسازي خرمشهر) امروز بعد از ظهر با حضور نماينده سازمان ليگ و نمايندگان استان‌ها و باشگاه‌ها در هتل آكادمي فوتبال برگزار شد و تیمهای شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

بر این اساس تیم فوتبال استقلال تهران در اولین مسابقه خود به مصاف برنده تیم های شیرین فراز کرمانشاه و شهر صنعتی کاوه می رود

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 1713
بازدید کل : 185974
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا